פותחני יין ממותגים

מתנה מנצחת לעובדים ולחגים

פותחן בקבוק יין הוא אביזר נחוץ מאוד כיום, בין אם זה בבית ובין אם זה במשרד. אנו נשתמש בפותחן ליין בארוחת ערב משפחתית, בארוחה רומנטית, בארוחת ערב עם החברים הטובים ובכל אירוע משמח אחר. חולץ היין ירים לנו את האווירה ונוכל לשתות לחיים ולחיים טובים ומאושרים. פותחן יין, ובמיוחד אם הוא מקצועי נחוץ מאוד כיוון שבלעדיו בקבוק היין יהפוך כמעט לבלתי נגיש עבורנו.
אנו עדים יום יום להתפתחותה המהירה של הטכנולוגיה ויחד איתה החלו לצוץ פותחני היין, פותחנים חדשניים ומדליקים אשר לא הכרנו בעבר. אצלנו בחברת the gift תוכלו למצוא מגוון עכשווי וחדשני של פותחני יין, פותחנים אשר עובדים על לחץ אוויר, פותחני יין חשמליים או ידניים. פותחן יין מקצועי הוא האביזר שיעזור לנו במלאכת פתיחת היין הקשה לפעמים ויהפוך אותה לפתיחה קלה ונעימה, גם למי שאין כל ניסיון בפתיחת בקבוקי יין.
פותחן יין הוא מתנה מושלמת למנהלים, לעובדים, לאנשי עסקים, לחלוקה בכנסים, להענקה לחברים טובים ובכלל, מתאים למגוון רחב של אירועים וקטגוריות. ישנם סוגים מגוונים של פותחני יין אשר יתאימו לכולם, כמתנה יוקרתית וכמתנה צנועה יותר, תלוי בסוג האירוע והקרבה למקבל הפותחן. ישנם סטים מהודרים של פותחנים המתאימים כמתנה למנהלים וישנם סטים יפים אך פשוטים יותר, כמו סט של ברמן שאלו בוודאי יתאימו כמתנה צנועה יותר אך בוודאי מקורית ומיוחדת.
פותחני יין הינם מתנה אידאלית ושימושית ביותר עם אפשרות למיתוג אישי, להדפסת לוגו החברה או העסק שלכם כרצונכם.
כל פותחן יין יעשה את העבודה וישאיר רושם אדיר על מקבל המתנה הנפלאה הזו.

סוגים שונים של פותחני יין

פותחן יין פנאומטי הוא פותחן אשר עובד על פתיחה באמצעות לחץ אוויר, הוא אינו פוגע בפקק השעם ומשחרר אותו בקלות ובמהירות, ללא כל קושי. 

פותחן יין חשמלי הוא פותחן אשר יפתור אותנו מהצורך לסובב אותו בצורה ידנית, הפותחן מאפשר את יציאת הפקק בקלות ובלחיצת כפתור אחת.

פותחן יין ידני ומסורתי אשר כולנו מכירים ויגרום לנו להרגיש נפלא בעת פתיחת היין בצורה ידנית, עתיקה, כפי שאנחנו אוהבים ומכירים.