גיוס ההמונים indiegogo

הכוס הבריאותית The Right Cup התחילה את דרכה בפרוייקט גיוס ההמונים אינדיגוגו, בו יעד המטרה היה בסך הכל 80,000 דולר! לאחר השקת הקמפיין השמועה אודות הכוס החדשנית התפשטה כמו אש בשדה קוצים והגיוס הגיע לסכום של 400,000 דולר תוך זמן קצר וסגר את תקופת שיווק הקמפיין עם סכום מטורף של 1,614,326$ (שווה ערך לכ-6,500,000 מיליון שח) !
גיוס הכספי האדיר הראה עד כמה הרעיון של הכוס הוא גאוני ועד כמה הדרישה בעולם עבור כוס שכזו כל כך גבוהה. באם מדובר באנשים שחולים בסוכרת או במחלות שמאלצות אותם להימנע משתייה מתוקה, באם זה אנשים שרוצים לעשות דיאטה ולהפחית סוכרים, או אפילו סתם אנשים רגילים שפשוט רוצים לעבור לאורך חיים בריא יותר ולהוריד את המשקאות המתוקים מהתפריט אבל להישאר עם מים בטעמים שיעזרו להם להתגבר על הצורך למתוק.

גאווה ישראלית :) אחרי כל מוצר טוב ואיכותי שבא לשפר ולתקן את העולם עומד ישראלי ! במקרה שלנו מדובר באיציק לביא אשר עם השנים קיבל את הכינוי ד"ר ריח בעקבות חיבתו לחקר הריחות. לביא גדל בבית להורים חולי סוכרת ובמשך השנים למד וראה את הוריו נלחמים על כל גרגיר של סוכר שנכנס לגופם. עם השנים החל לביא לפתח מוצרים מבוססי ריח ובאחד ממחקריו גלה כי חוש הריח אחראי על כ-80% מתחושת הטעם של המזון אותו אנו אוכלים או שותים! שואלים למה חוש הריח מפותח יותר מחוש הטעם בכל הקשור למזון? התשובה הפשוטה וההגיונית היא שחוש הריח צריך להיות מפותח יותר על מנת שיוכל להזהיר אותנו מאכילת מזונות מקולקלים או רעילים ולכן עליו להתריע ולהזהיר את המוח עוד לפני שהכנסנו את המזון לתוך הפה!

הגילוי המרעיש אודות חוש הריח הוביל את לביא לפיתוח אב טיפוס של כוס בריאותית שבאמצעות מניפולציות על חוש הטעם, חוש הריח והראיה, יתקבל מוצר שמאפשר שתייה של מים רגילים מבלי לשנות את הרכבם או להוסיף להם כימיקלים או מזיקים אחרים, כאשר הטעם שמתקבל הוא תחושה של מים בטעמים בזמן שהמים רגילים לחלוטין!
דה רייט קאפ בפרוייקט גיוס ההמונים