רעיונות לגאדג׳טים לרכב

המכונית של כל אחד, היא אחד החפצים החשובים ביותר לכל נהג. לכן רוב הנהגים שומרים מאד על מכוניתם ודואגים לפריטים שונים שיקלו עליהם במהלך הנסיעה. כשאנחנו רוצים לקנות מתנה למישהו שיש לו הכול, אחד הפתרונות הנפלאים הוא רכישת גאדג'ט לרכב. מתנה מסוג זה תתקבל בדרך כלל בברכה גדולה, כיון שמדובר במוצר שימושי שיאפשר נסיעה נעימה ובטוחה.

פינוק בנסיעה ארוכה

כאשר נוסעים לנסיעה ארוכה בענייני עבודה או לטיול משפחתי, חשוב לקחת כמה פריטים שיאפשרו נסיעה נעימה הרבה יותר כמו לדוגמה צידנית הקיימת בכמה גדלים אשר ממלאים אותה מראש בכריכים, פירות וירקות לשמחתם של כל הנוסעים. אם רוכשים מקרר קטן לרכב, נהנים לאורך המסלול משתיה קרה ומרעננת. זה המקום לפנק את הנוסעים ברכב בכרית נסיעות לחלון המאפשרת נמנום קל באמצעות הכרית הנוחה מאד עבור השענת הראש במהלך הנסיעה. להשמעה איכותית של מוסיקה ברכב, כדאי לרכוש מיני רמקול בלוטות' אשר יעניק שמיעה בטיב מעולה וללא רעשים לכל יושבי הרכב וכולם ייהנו מהמוסיקה שתנעים את זמנם במהלך הנסיעה.  גם ריחות נעימים ברכב מוסיפים לאווירה הנעימה ולכן אפשר לרכוש עצי ריח במגוון ריחות או בקבוקים ריחניים המפיצים ריחות ארומטיים לפרקי זמן ארוכים.

חיבור לטלפונים הניידים

לאור התלות של כולנו בסמארטפונים, אפשר לתלות ברכב כמה גדג'טים כמו כבל לטעינה עבור כמה סוגים של סלולריים הן אייפון והן אנדרואיד, אשר מגיעים בכמה ווריאציות נחמדות כמו בצורת מחזיק מפתחות, מטען usb לרכב הכולל כבל, מטען המחובר למצת הרכב ועוד.  אחד הדברים החשובים הוא שהנייד לא ייפול במהלך הנסיעה בבלימה חזקה או בסיבוב חד ולכן אפשר לרכוש מגנט המחוזק ללוח הבקרה כך שהנייד יידבק אליו בצורה די חזקה ומאסיבית וסיכויי הנפילה יפחתו. 

חשוב שיהיו ברכב, עט ונייר ולכן קיים היצע גדול של אפשרויות לקניית עטים ממותגים המונחים בתוך אביזרים נוחים כך שלא יפלו ואפשר יהיה תמיד למצוא אותם, חפיסות נייר בשפע של סוגים, גדלים וגוונים, על כל המוצרים הללו אפשר להוסיף את הלוגו של החברה וכך ליצור אמצעי פרסום נפלא. 

שתייה במהלך הנסיעה כאשר עוצרים להתרעננות, אפשר ליהנות משתייה של משקה חם אשר הוכן מראש בכוס הטרמית האיכותית, אשר אפשר לרכוש אותה בכמה גדלים וצבעים וכמובן למתג אותה. בקבוקים אישיים הם פתרון מצוין לשתייה קרה, אפשר לרכוש אותם בכמה אופציות של תכולה, חצי ליטר, ליטר, בקבוק פילטר של מגוון פירות ועוד.

תמיד טוב שיהיה באוטו קיימים כמה מוצרים בסיסיים אשר תמיד זקוקים להם ולכן חשוב שהם יהיו ברכב כמו קופסאות טישיו שמאד נוח לשלוף מהם את יחידות הנייר זו אחר זו. הקופסאות קיימות בכמה גדלים ונוח מאד להניח אותן ליד לוח הבקרה או מעל אחד המושבים לנוחותם של כל הנוסעים. כובע הוא גם מוצר שזקוקים לו מדי פעם ולכן אפשר להשאיר בתא הכפפות כובע קייצי או כובע חורפי הכולל גם פנס לד usb - פתרון מושלם כאשר יש צורך להאיר מיקום מסוים כשחשוך בחוץ.

נשמח להציע לכם מבחר מוצרים ממותגים שיתאימו למטרה שלכם, לפנק את הלקוחות.

מעמד ממותג למשקפיים לרכב
מעמד ממותג למשקפיים לרכב
שואב אבק לרכב
שואב אבק לרכב
מעמד לסמארטפון לרכב עם מיתוג לוגו
מעמד לסמארטפון לרכב עם מיתוג לוגו