מתנות מקוריות לפי עונות השנה

כמעט כולם אוהבים לקבל מתנות במיוחד כשמדובר על מתנות שימושיות, זה מאד נעים לחזור ממקום העבודה, מתערוכה או ממפגש עסקי עם תשורה נאה שמראה שחשבו עליך. הענקת מתנות ללקוחות ולעובדים הפכה בשנים האחרונות לנורמה עסקית מאד מוצלחת. מנהלי הרכש ומשאבי האנוש מחפשים מתנות מקוריות וייחודיות שישמחו את העובדים ואת וכל מי שנמצאים איתם בקשרי עבודה. המטרה היא למצוא פריטים יוצאי דופן שיהיה בהם שימוש וערך מוסף והם יגרמו לסיפוק רב למקבלי המתנות. 

מתנות לקיץ

לקראת הקיץ אפשר לפנק את הלקוחות העסקיים ואת העובדים בחפצים רבים המתאימים לעונה זו כמו מגבות חוף בשפע של דגמים וגוונים קיציים המגבות מיוצרות בכמה גדלים וקיימות גם בצורות מלבניות וגם עגולות – סוטאז' , כמו כן מזרנים לשימוש בים, מחצלות חוף בגדלים שונים שאפשר לשבת עליהן בנינוחות ולאחר מכן לקפל אותן לתוך תיק ייעודי שנמצא תמיד ברכב לכל צורך ולכל עת. היצע נרחב של צידניות בגדלים שונים שאפשר לאחסן בהן שתיה ומזון כשנוסעים לעבודה, לבריכת השחייה, לחוף הים או לכל טיול אחר.

בקיץ שותים המון ולכן קיים תמיד שימוש בבקבוקים בגדלים שונים כולל הייחודיים שמתיזים גם מים לצורך ריענון בשעות החמות. קיים צורך תמידי בכובעי מצחיה להגנה מפני השמש ואם הם כוללים גם אוזניות מובנות, החגיגה המוסיקלית היא נפלאה.

לבעלי הגינות והמרפסות כדאי להציע ספות אוויר מפתיעות ומתנפחות או מאווררים נטענים במגוון צבעים שינעימו את זמנם של בני הבית בחום הכבד. 

מתנות חורפיות לקראת החורף קיים מבחר גדול של מתנות המתאימות לכל אחד. הספקים השונים מחפשים בכל שנה מתנות מיוחדות כדי לבדל אותם מנותני שירות אחרים וכדי שהמתנה אכן תשמש את הלקוח ולא תיזרק לאחר פרק זמן קצר או תישאר בארון או ברכב ללא שימוש. 


קיימים פריטים כמו מטריה שתמיד יש בהן צורך. בשנים האחרונות נחשף הקהל למטריות גדולות במיוחד שיכולות לשמש שני אנשים כדי שלא יירטבו וגם למטריות ההפוכות שהן נפלאות ומטריה מתקפלת היא מצרך שתמיד כדאי שיהיה בתיק.

לקראת החורף מזמינים הלקוחות מטריות מסוגים שונים ועליהן מטביעים את שמו של העסק כך שהמותג ייקבע את שמו לאורך זמן.

אופציות נוספות הן קופסאות האוכל בגדלים השונים שנוח בהן מאד להניח פריטי מזון לנוחות מקסימלית במקום העבודה וכך חוזר חלילה בכל יום. כובעים חמים מצמר לימים הקרים המכסים את הראש והאוזניים ובחלקם משולב גם פנס הפותר בעיה כשאין די אור או בעת הפסקות החשמל הקורות לעיתים תכופות בחורף.

עבור השתייה החמה ששותים במהלך החורף כדי להתחמם, אפשר לרכוש תרמוסים במגוון צבעים ודגמים יפהפיים שבהם נשמרת טמפרטורת המשקה לאורך זמן וקיים היצע נרחב של ספלים לשתייה חמה בדגמים יוצאי דופן, או כוסות טרמיות עבור השימוש במשרד או ברכב.

בחירת מתנה לפי עונות השנה

המתנה המוצלחת ביותר היא זו שהלקוח אכן זקוק לה וכשהא מקבל אותה הוא מאושר כי ברור לו שישתמש בה. לא קל לקלוע למטרה ולהחליט על המוצר המתאים ביותר אך שפע המוצרים שלנו מאפשר בחירה מקורית וייחודית.