מוצרי פרסום. מה זה בכלל?

מחפשים מוצרי פרסום? רוצים לקדם את העסק שלכם על ידי מכירות? הגעתם בדיוק למקום הנכון

מוצרי פרסום

מחפשים מוצרי פרסום? רוצים לקדם את העסק שלכם על ידי מכירות? הגעתם בדיוק למקום הנכון. חברתנו - thegift מתמחה בשיווקם של מוצרי הפרסום החמים ביותר הקיימים היום בשוק. אצלנו תוכלו למצוא את כל הלהיטים העכשוויים והנכונים ביותר בשביל העסק שלכם וכמובן שתוכלו גם למתג ולהתאים את המוצרים בדיוק לצרכים שלכם.

בחברת דה גיפט תקבלו את היחס החם והאישי ביותר שניתן לתת, אנו דוגלים בחיפוש והתאמת מוצרי הפרסום בדיוק עבורכם.

באתרנו תוכלו למצוא את המגוון הרחב ביותר של המוצרים הכי מבוקשים כיום בשוק, מוצרים אשר יפיקו את מירב התועלת עבורכם ועבור לקוחותיכם, כל מי שיקבל את המוצר מכם, בוודאי שייקח אותו הביתה או למשרד וייהנה ממנו למשך שנים רבות ומרובות.

מה זה בכלל מוצרי פרסום וקידום מכירות?

מוצרי פרסום הם לרוב מוצרי קד"מ = מוצרי קידום מכירות אשר אנו נחשפים אליהם בכל מקום, בבית, במשרד או באמצעות המדיות השונות. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות, מהקטנות ועד לגדולות ביותר, רוצות לתת לעובדיהם וללקוחותיהם מתנות, רובן כנראה יהיו ממותגות. המתנות/מוצרי הפרום ניתנים גם לספקים וגם ללקוחות עתידיים/פוטנציאלים.

מתנות לעובדים

אחת הדרכים הטובות ביותר לרצות את העובדים שלכם ולהשפיע עליהם לטובה היא לדאוג לרווחתם ולאושרם של העובדים. ישנם כמה דרכים מצוינות לכך : מתנות לעובדים מצטיינים, מתנות רבעוניות, מתנות בחגים, כל אלו בוודאי יסייעו לסיפוקם של עובדיכם, יסייעו לשפר את דעת העובדים על מעסיקיהם וכמובן שתביא את העובדים לעבודה טובה ולהישגים משמעותיים יותר. מומלץ כמובן לבחור בשבילם את המתנות השימושיות ככל הניתן. יש להקפיד על מתנות שלא קשורות כל-כך לשגרת העבודה, מוצרים בעלי ערך רב ובונוסים יתקבלו לרוב בחיוב, בהתרגשות ובהכרת תודה.

מוצרי פרסום ללקוחות

מוצרי הפרסום יכולים להחזיר לכם את הלקוחות, ליצור לקוח תמידי שלכם. מה זאת אומרת? אם אתם חברת רואי חשבון, מדוע שלא תתנו ללקוחות אלו מחשבון שולחני ממותג עם הלוגו האישי שלכם? ככה כל פעם שיראו את המחשבון היפה מונח על שולחנם, הסיכוי שיתקשרו אליכם שוב - גבוה מאוד.

אם ברצונכם לגרום ללקוחות שרכשו מכם מוצרים, לרכוש דרכם גם בפעם הבאה, תוכלו לשקול לתת להם מתנה שימושית, מתנה ממותגת אשר תחשוף אתכם גם למעגל המשפחתי ולמעגל של החברים וכך העסק שלכם יתרחב ויהפוך לשם דבר.

לדוגמא : ישנן חברות אשר מחלקות כמתנה דיסק און קי ממותג ללקוחת הקבועים, חברות אשר מחלקות שקיות בד רב פעמיות עם הלוגו וכו'.

למי נועדו מוצרי הפרסום

מוצרי הפרסום היא השיטה הטובה והמועדפת ביותר על בעלי העסקים, הקטנים והגדולים, בזכות זה פרסום החברה יישמר לאורך רב, ללא הוצאות ועלויות נוספות ומיותרות. מה שחשוב זה שמקבלי המתנות ייהנו מהמתנה ובעתיד לבטח יחזרו אליכם על מנת לרכוש אותה.

מוצרי פרסום וקד"מ נועדו לכל עסק וחברה, קטנים או גדולים. הסוד הגדול והחשוב ביותר הוא לדעת להתאים את המוצר ולתקציב של העסק שפנה אליכם, אצלנו, בחברת thegift תוכלו לקבל את היחס, הייעוץ ולהשיג את המוצר הטוב ביותר עבורכם.

לוגו/מיתוג אישי על מוצרי הפרסום

מוצרי הפרסום וקידום המכירות יכולים לעיתים להיות ולהיראות כפריטים קטנים שנמצאים בצורה מוסוות או עם נוכחות גדולה, אך הם יוכלו ליצור את האפקט החיובי הגדול שאותו אנו מחפשים : את אפקט הנראות ואת חזרתם של הלקוחות לרכישה אצלנו, איך נצליח לעשות כן? כמובן שעל ידי מיתוג המוצר.

ישנה חשיבות גדולה מאוד במיתוג אישי על המוצרים. בחברת דה גיפט יינתן בדיוק המענה הנכון למיתוג אשר תרצו לעשות על המוצר שאותו בחרתם, יחדיו נבנה את המוצר האופטימלי עליו חשבתם.