מתנות לעובדים

אילו מתנות ממותגות כדאי לקנות לעובדים

מתנות לעובדים

אחת הדרכים הטובות ביותר לרצות את העובדים שלכם ולהשפיע עליהם לטובה היא לדאוג לרווחתם ולאושרם של העובדים. ישנם כמה דרכים מצוינות לכך : מתנות חודשיות למצטיינים, מתנות רבעוניות, מתנות בחגים וכו'. כל אלו בוודאי יסייעו לסיפוקם ואושרם של עובדיכם, יסייעו לשפר את דעת העובדים על מעסיקיהם וכמובן שתביא את העובדים לעבודה טובה ולהישגים משמעותיים יותר.

מומלץ כמובן לבחור בשבילם את המתנות השימושיות ככל הניתן. יש להקפיד על מתנות שלא קשורות כל-כך לשגרת העבודה, מוצרים בעלי ערך רב ובונוסים יתקבלו לרוב בחיוב, בהתרגשות ובהכרת תודה.

אל נשכח כי העובדים הם הבסיס לכל המערכת שלנו, הם אלו הדואגים לתפעולו השוטף והבסיסי של העסק, המוכרנים בעסק מוכרים בשבילנו את המוצרים שלנו ודואגים שהעסק שלנו יניב פירות ויכניס משכורות. לכן, כדאי לנו לדאוג לטיפוחם של העובדים שלנו, להשקיע בהם ולהראות להם שבאמת אכפת לנו מהם, ופה אנו גם נגיד שלא די בתשלום משכורתם החודשית – אלא גם בחלוקת במתנות שוות, יפות ומושקעות, כך יראו שאכן אכפת לנו מהם.

כל עובד בוודאי שרוצה להרגיש שייכות לעסק שבו הוא עובד, בהמון מקרים המוטיבציה של העובד תלויה לא רק במשכורת אותה הוא מקבל מאתנו, המעסיקים אלא גם בזה שניתן לו להרגיש שאנו משקיעים בו, הדרך הטובה ביותר, כפי שציינו – הינה מתנה מקורית לעובד שלנו, כך בוודאי הוא ירגיש וידע שאנו מוקירים לו תודה על עבודתו הנפלאה.

אילו מתנות ממותגות כדאי לקנות לעובדים

מי מאתנו, המעסיקים, לא רוצה לתת לעובדים שלו מתנות מקוריות? מתנה שהם ישמחו באמת לקבל. בחברתנו thegift ניתן לכם את השירות ואת הייעוץ המלא והטוב ביותר על מנת שתוכלו לבחור את המתנה המושלמת לעובדיכם.

מתנות ממותגות הן למעשה מתנות שעליהן מודפס לוגו של החברה, שם החברה. מתנות ממותגות הן סוג של מוצרי פרסום וקידום מכירות, שכן ברגע שהעובד מקבל את המתנה שלנו, למעשה הם יוצרים בשבילנו פרסום לעסק שלנו. דרך זו היא דרך מצוינת לפרסום, בעיקר כאשר אנו מודעים לתחרות הגדולה הקיימת כיום בשוק.

פרסונליזציה ומיתוג אישי הם נדבכים חשובים מאוד כאשר נחפש איזו מתנה לתת לעובדינו. כפי שציינו, מיתוג אישי הוא הדפסת הלוגו של חברתנו, ולעיתים אנו נדפיס על המתנה את הסלוגן של החברה/העסק שלנו.

המתנה עם הדפסת המיתוג האישי/הלוגו שלנו חשוב מאוד שכן זה בוודאי דרך מצוינת ליצור הרגשת שייכות והזדהות של העובד לעסק. כמובן שניתן גם להדפיס את שם העובד על המתנה – דבר שבטח ובטח ייצור התרגשות רבה בלב העובד.

כדאי שהעובד יוכל להשתמש במתנה הממותגת שנתנו לו – כדאי שניתן לו מתנה שימושית ואיכותית, לא תמיד המחיר ישחק פה פה צד עיקרי, לא חייב לתת חפץ או חופשה יוקרתית, ישנם גם מארזי מתנה ייחודיים ויפים, מגנים לניידים, סוללות נטענות וכו'.

אצלנו – ניתן את הייעוץ הטוב ביותר כדי שתגיעו לבחירת המתנה המושלמת. מתנות לעובדים בדרך כלל נותנים בחגים – בעיקר ראש השנה ופסח אך כמובן שגם בשאר החגים- חנוכה, טו-בשבט וכו', העובדים בוודאי שישמחו לקבל מתנה. מקובל לתת גם מתנות לעובדים מצטיינים, מתנות רבעוניות וכו'. 

ניתן לתת גם עטים ממותגים, מארזי יין, מארזי שוקולד ועציצים בפחית. ניתן להתרשם ממגוון המתנות המוצעות באתרנו thegift .