ייצור קופסאות פח

ייצור קופסאות פח ריקות הוא תהליך מורכב שדורש תשומת לב רבה החל מקביעת גודל הפחית הרצוי ועד מיתוג פחית המתכת או הקרטון. אצלנו בדה גיפט מוצרי פרסום תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר והמהיר ביותר לייצור קופסאות שימורים ממותגות! אצלנו תוכלו לקבל כל מידה של פחית מתכת שתרצו החל מפחית מתכת סטנדרטית ועד פחית מתכת בגודל קטן של קופסת טונה. 

מיתוג פחיות מתכת

אצלנו בדה גיפט מוצרי פרסום, תקבלו את שירות המיתוג הטוב ביותר שתוכלו למצוא. תוכלו להיעזר בשירות הגרפיקה שלנו או לחלופין לספק לנו את הגרפיקה שברצונכם למתג על פחית המתכת ואנו נדפיס ונמתג את הפחית בצורה הטובה ביותר עבורכם. 

מכסה אטימה קופסת שימורים

איטום קופסת שימורים נעשה על ידי פקק מתכת. באפשרותכם לקבל פקק אטימה עם לשונית פתיחה, שנפתח בדיוק כמו כל קופסת שימורים סטנדרטית או לקבל פקק אטימה רב פעמי בדומה לקופסאות מתכת כגון נס קפה, קופסאות מתכת לסוכריות ועוד. בנוסף תוכלו לקבל פקק אטימה עליון נוסף עשוי פלסטיק (במגוון צבעים לבחירה) שעימו תוכלו לאטום את פחית השימורים גם עם בחרתכם מכסה מתכת לשונית.

דה גיפט - יצרן קופסאות שימורים

אנחנו בדה גיפט נייצר עבורכם כל קופסת שימורים שתרצו, אם זה קופסת שימורים ריקה עבור סכו"ם במסעדות. קופסאות שימורים ריקות שמשמשות כקופות צדקה, קופסאות שימורים עם צמחים (עציץ בפחית), עוגיות מזל בפחית, ממתקים בקופסת שימורים ועוד! רוצים להפתיע את העובדים בקופסת טונה מלאה בשוקולדים? כל שתצטרכו זה רק לבחור את קופסת השימורים המתאימה, לבחור את התכולה ולספק את הגרפיקה הרצויה ואנו כבר נמתג את קופסאות השימורים, נארוז ונאטום את פחיות המתכת על פי בחירתכם! קופסת שימורים במיתוג מלא במינימום של 50 יח' בלבד! ככה זה כשעובדים עם יצרן קופסאות שימורים :)


Automatic tin can seamer, automatic tin can seaming machine, sealing machine
Vertical metal cans sealing machine illustration High quality aluminum cans sealer Tin cans seamer
ייצור קופסאות פח
ייצור קופסאות פח