המדריך המלא להכנת נשיקות מרנג ממותגות

כל מה שצריך לדעת בשביל להכין נשיקות מרנג ממותגות

רוצים לדעת איך להכין נשיקות מרנג מודפסות באופן ביתי? מחפשים מתכון קל להכנת נשיקות מרנג צבעוניות ? לפניכם הסבר מפורט על כל מה שחשוב בתהליך הכנת נשיקות ממותגות שישדרגו כל אירוע! אז קדימה מתחילים:

חלבונים

נשיקות מרנג הן למעשה עוגיות פריכות שעשויות ברובן מחלבונים, לכן שלב זה הוא החשוב והקריטי ביותר בכל תהליך הכנת הנשיקות. עבור הכנת נשיקות מרנג חשוב ומומלץ להשתמש בחלבונים בטמפרטורת החדר. הם אלה שיוקצפו בקלות ובמהירות רבה יותר מאשר חלבונים שתוציאו הרגע מן המקרר. לעומת זאת הפרדה של חלבונים מחלמונים מתבצעת בקלות בביצים שזה הרגע יצאו מהמקרר. הפתרון: להוציא את הביצים ולהפריד אותן לחלבונים וחלמונים, לכסות ולהמתין בין שעה לשעתיים.
* טיפ חשוב: הפרדת החלבונים חייבת להיות באופן מושלם מבלי לפצוע את מעטפת החלמון! מספיק שטיפה אחת של חלמון שתזלוג לתוך תערובת בחלבונים והקצפת המרנג עלולה להיפגע באופן משמעותי. הפתרון הוא להפריד את החלמון ובחלבון מעל קערה נוספת ורק אז להעביר לכלים המתאימים ולא ישירות מה שעלול להתברר כטעות.

הבהרה: חלבון זה החלק הלבן של הביצה, וחלמון זה החלק הצהוב של הביצה :)
למתבלבלים אפשר לזכור זאת בקלות שחלבון מזכיר את המילה לבן חלבון

הקצפה

אז לאחר שהפרדנו את הביצים לקערה של חלבונים וקערה של חלמונים מגיע שלב ההקצפה, השלב הכיפי שבו הופכים החלבונים לקצפת עסיסית ומטריפה! השלב שבו כולם עוצרים ושואלים: "רגע, כמה זמן צריך להקציף??" והתשובה המושלמת כמו כל תשובה של ישראלים היא: "תלוי..."
תלוי במקציף, תלוי בסוג קערת ההקצפה, תלוי בכמויות.... ועוד... לכן במקום להתמקד בכמה זמן צריך להקציף כדי להגיע לנשיקות מרנג מושלמת, נשאל כיצד יודעים מתי ההקצפה מוכנה לשלב הסופי! הקצפה של חלבונים לנשיקות מרנג עורך בין 10-12 דקות כאשר הסוד לקצפת המושלמת הוא ברגע שרואים שהיא מספיק יציבה עד כדי כך שאם הופכים את הקערה מעל הראש בתום סיום ההקצפה, קצפת הביצים לא תיפול ותישאר בתוך הקערה גם כשהיא הפוכה.

כמות סוכר בנשיקות מרנג

הקצפה של חלבונים לקצפת לבנה ויציבה מצריכה שימוש בסוכר! אם אתם נמנעים מסוכר, כנראה שנשיקות מרנג אינן בשבילכם. רבים נוטים להפחית את כמות הסוכר מה שפוגע ברמת הקשיחות והיציבות של תהליך ההקצפה ולאחר מכן להרס וקריסה של מבנה הנשיקות. כלל אצבע אומר שכמות הסוכר צריכה להיות כפולה ממשקל החלבונים. לדוגמא אם משקל החלבונים הוא 100 גרם אז כמות הסוכר צריכה לעמוד על 200 גרם בחלוקה של 100 גרם סוכר לבן שמוקצף יחד עם החלבונים ו100 גרם של אבקת סוכר שמקופל באיטיות את תוך החלבונים המוקצפים כפי שמוסבר בהמשך בתהליך הכנת נשיקות מרנג.

נשיקות מרנג ממותגות

אז לאחר שסיימנו את שלב ההקצפה הגיע שלב ההדפסה והמיתוג, השלב בו נמתג את עוגיות המרנג בהדפס צבעוני. שלב המיתוג נעשה ע"י דף סוכר מיוחד שעליו מדפסים במכונה מיוחדת את ההדפס המבוקש או שקונים דפי סוכר מוכנים עם הדפסים שונים. את הדפים מפזרים על תבנית האפייה, ומזליפים כל נשיקה על גבי הדפס אשר יעבור על תחתית הנשיקה בתהליך האפייה.

תוספות צבעים וטעמים לנשיקות מרנג

אם לא מתחשק לכם להכין נשיקות מרנג לבנות, תמיד ניתן בסוף תהליך ההקצפה להוסיף צבעי מאכל וטעמים על מנת לקבל מרנג בצבעים וטעמים שונים ומגוונים. חשוב לדעת שנשיקות מרנג אינן אוהבות שומן ולחות אשר מתקבלת מהוספה של כמות גדולה של תמציות טעם וצבע ולכן יש להוסיף את הנוזלים באיטיות תוך כדי תנועות קיפול ומידי פעם לתקן במידה ולא הגעתם לגוון או לטעם הרצוי.

זהו! אתם מוכנים להכנת נשיקות מרנג. לאחר שעברנו וסרקנו את ההיבטים העיקריים נשאר רק לעבור למתכון המנצח להכנת נשיקות מרנג, אז שיהיה בהצלחה!

מתכון להכנת נשיקות מרנג

החומרים:
4 חלבונים בינוניים (135 גרם) בטמפרטורת החדר
קורט מלח
120 גרם (חצי כוס ועוד 2 כפות) סוכר
150 גרם (כוס ורבע) אבקת סוכר
מעט תמצית צבע או טעם – אופציה

אופן הכנת נשיקות מרנג:
מחממים תנור ל-80 מעלות בחום טורבו, מקציפים במערבל חשמלי במהירות הגבוהה ביותר את החלבונים והמלח במשך 2 דקות לקבלת קצף מבעבע וקליל, ומוסיפים את הכוסר בהדרגה ולא בבת אחת. מקציפים 10-12 דקות עד שהקצף יציב (לא נופל בהיפוך הקערה), מוסיפים את חומרי הטעם וצבעי המאכל לנשיקות מרנג צבעוניות, מסירים את הקערה ומנפים פנימנ את אבקת הסוכר תוך כדי תנועות קיפול, לקבלת תערובת אחידה.
מעבירים את המרנג לשקית זילוף, מפזרים את דפי הסוכר המודפסים על גבי התבניות, ומזליפים נשיקות מרנג במרווחים על פי ההדפסים בדפי הסוכר, או במרווחים קלים במידה ואתם אופים עם נייר אפייה רגיל. נשיקות מרנג אינן תופחות באופן משמעותי במהלך האפייה ולכן אין צורך להשאיר מרווחים גדולים מידי.
אופים את נשיקות המרנג במשך 3 עד 5 שעות, עד שהן מתנתקות בקלות מנייר האפייה. מצננים ומעבירים לקופסא אטומה! ניתן לשמור בהקפאה או בטמפרטורת החדר. בתאבון!

במידה ותרצו, נשמח להכין עבורכם את נשיקות המרנג על פי הגראפיקה שתספקו, בצבעים והטעמים שתבחרו עם עיטוף צלופן, צנצנת או אריזה לבחירתכם. לחצו בקישור הבא: נשיקות מרנג ממותגות

נשיקות ממותגות עם לוגו חברה
נשיקות ממותגות עם לוגו חברה
Sugar Stamps for Meringue Kisses - Pattern and Design Transfer Sheet for meringues
עוגיות סוכר ממותגות
עוגיות סוכר ממותגות